Veel gestelde vragen
Account vragen:
Mag ik meer dan een account hebben?
Wij staan één account per persoon toe. Er mogen wel meer
accounts zijn per huishouden, alhoewel een ieder die zich dan aanmeldt
voor een account een aparte computer en een aparte ISP moet hebben om
deel te kunnen nemen aan ons programma.
Mag ik mijn account verkopen?
Nee, wij staan verkoop van accounts niet toe. Indien wij merken dat dit toch gebeurt zullen wij het account per direct blokkeren
Ook het overkopen van een account is niet toegestaan en kan eveneens gevolgen hebben tot blokkade
Hoe kan ik inloggen in mijn account?
Log in op http://www.
daludida.nl
Hoe kan ik mijn account opzeggen?
Ga naar de gebruikerspagina. Onderaan die pagina vind je een mogelijkheid
alwaar je je gebruikersnaam en wachtwoord kunt ingeven en vervolgens je
account kunt verwijderen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik
geen nieuwsbrieven ontvang?
Je lidmaatschap bij ons programma geeft ons het recht om email berichten
en advertenties te sturen. Het is niet mogelijk om geen emailadvertenties
te ontvangen zonder je lidmaatschap bij ons te beëindigen. Bij beëindiging
vervallen tevens alle verdiensten. Log in in je account en klik op de
"gebruikers account." link. Onderaan de pagina vind je de knop
"Verwijder account".
Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
Log in op je account en klik op de "Gebruikers account info."
link. Je kunt dan alle gegevens veranderen, behalve je naam en lid ID.
Kan ik mee doen als ik buiten Nederland
woon?
Indien de beheerder het toe laat kunt u meedoen met onze site.
Ik heb een Web-TV, kan ik mee doen?
Ja, ondanks dat sommige programma’s geen WEB-TV gebruikers toelaten,
is het bij ons wel toegestaan. Onze efficiënte tracking methodes
staan het WEB-TV gebruikers toe om volledig gebruik te kunnen maken van
onze diensten.
Verdiensten:
Hoeveel kan ik verdienen door betaalde emails te
lezen?
Iedere adverteerder betaalt een verschillend bedrag voor een unieke bezoeker.
Dit bedrag verandert regelmatig, daarom kunnen we niet precies zeggen
hoeveel je per bezoek ontvangt, echter een groot gedeelte van onze verdiensten
wordt aan onze leden gegeven.
Wanneer krijg ik een uitbetaling?
Je krijgt een uitbetaling als je het minimale bedrag van 10.00 bereikt hebt.
Hoe kan ik een uitbetaling aanvragen?
Als je het minimale bedrag hebt bereikt, zie je in het inwissel gedeelte
een inwissel mogelijkheid verschijnen, nadat je het verzoek hebt ingediend,
zullen wij je account crediteren en vervolgens het geld overmaken. Je
hebt ook de mogelijkheid om je verdiensten in te wisselen om bij ons te
adverteren. Als dit mogelijk is dan verschijnen deze opties bij het inwisselgedeelte.
Wanneer wordt ik betaald?
Nadat je een verzoek tot uitbetaling hebt gedaan zullen wij onder normale
omstandigheden het geld binnen 30 dagen overmaken.
Hoe wordt ik betaald?
Uitbetaling geschieden via Bank Buitenland, Bank/Giro Nederland
Referral vragen:
Hoe kan ik nieuwe leden aanbrengen?
Je kunt je link plaatsen met uw referral url van
Daludida.nl op je website. Je kunt je referral url to bevestigen aan je email handtekening.
Je kunt flyers uitdelen of adverteren zoals jezelf wenst. Spamming
wordt nooit toegelaten.
Wat is mijn referral link?
Je kunt je url vinden in je eigen "Promotie Tools" pagina.
Wat kan ik met referrals verdienen?
We hebben 1 referral level(s):
Level #1 = 7%
Werken mijn referral verdiensten?
Ja, het kan even duren voordat deze zichtbaar worden, ook al heb je 100
of 1000 refferral in je downline. Referral verdiensten worden zichtbaar
als de refferral minstens 1 cent heeft verdiend. Technisch gezien kan
iemand 1000 referrals hebben die ieder een 1/2 cent hebben verdiend. Dit
is €5.00, maar hun verdiensten zijn pas zichtbaar op het moment
dat een lid dus minimaal 1 cent heeft verdiend.
Adverteerder vragen:
Ik heb een website en ik wil graag
willen adverteren, waar kan ik informatie hier omtrent vinden?
Kijk op onze adverteerderspagina voor alle details.
Ik heb een vraag die niet beantwoord
wordt op deze pagina, wat kan ik doen?
Neem contact op en geef ons zoveel mogelijk informatie zodat we je zo spoedig mogelijk
een antwoord kunnen geven.
|